czwartek, 6 czerwca 2013

Look into the mailbox

 RU-1058336
Zgadza się to jeszcze nie koniec przygód skrzynki pocztowej, bo oto i moje kolejne skarby. Może jako pierwszy zaprezentuję oficjalną kartkę jaką otrzymałam za pośrednictwem Postcrossing. Nadawczyni bardzo starała się trafić w moje gusta i udało jej się to w 100%. Zdjęcie współczesnej rosyjskiej skrzynki pocztowej bardzo mi się podoba, szczególnie na tle ceglanego muru, kontrast jest niesamowity. A teraz szczegóły dotarcia (ależ ja dawno tego nie robiłam).

Distance: 1,109 km 
Travel time: 25 days
Druga to już wymiana z Julią, która wraz z dwoma obliczami skrzynki przesłała mi też życzenia, aby moja przypominała raczej tą z numerem '14. Nie będzie o to trudno, głównie dzięki Wam, bo moja skrzynka raczej rzadko bywa zmartwiona, w dodatku numer 14 jest mi szczególnie bliski, w końcu urodziłam się 14/XII.
English: Thats right this is not the eng of my mailbox collection. For today I have two new cards for you. First one is official one from Postcrossing. The sender tried so much to finde something for me and she made it because I love that postcard. Modern russian mailbox on the old wall make a greate contraste.
Secound one is a swap from Julia with two faces of letterboxes. Julia admit that she wish me no. 14. It`s nice not only because this one is smiling, but because I was born on 14/XII – so I like this number a lot.

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja skrzynkowa seria wpisów :) Też lubię kartki ze skrzynkami, na razie mam ich chyba pięć: dwie z Ukrainy, dwie z Rosji i jedną z Chin. Co ciekawe, z Ukrainy jedną czerwona, a jedna żółta, z Rosji jedna niebieska, a druga czarna. Ta niebieska skrzynka wygląda tak jak Twoja na tle cegieł. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że trzeba będzie przeprowadzić dochodzenie i naocznie sprawdzić, jakie faktycznie skrzynki występują w tych państwach, a może to zależy od regionu ?: ) Ja w każdym razie chętnie się upewnię.

      Usuń
  2. Chodziło mi o kolory skrzynek oczywiście :) Bo tak jakoś napisałam, że nie do końca chyba jasne, co chciałam powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń