wtorek, 23 lipca 2013

Holandia NL-1930828



No i znów jestem w Będzinie u Edyty. Tym razem wybraliśmy trasę przez Olkusz i wcale nie narzekam. Jazda była całkiem przyjemna i nie musiałam przepłacać za autostradę. Tylko pod koniec jak zwykle skręciłam w złym kierunku, ale na całe szczęście trafiliśmy bez trudu. Teraz dzieci pieką z Edytą mufinki, a ja mam chwilkę by napisać kilka słów na blogu. Nie mam szczególnego wyboru jeśli chodzi o pocztówki, wzięłam z domu to co wzięłam i do powrotu więcej nie będzie. Tak więc, choć od dawna nie dodaję oficjalnych pocztówek, oto kartka z Holandii od Zoe. Typowo turystyczne multiview – na pierwszym tle sprzedawczyni serów z Alkmaar, są też plaże Zandvoort, pola tulipanów i Madurodam Den Haag.

Travel time: 20 days
Distance: 1,037 km

English: I spend this day in my firends appartment with her and our kids. They play and bake muffins, so I have got a spare time to write on the blog. I don`t have many postcards with me, so this time an official one from Zoe. This is a typical multiview from the Netherlands. On the first plan cheesegirl from Alkmaar and on small photos: beach Zandvoort, tulipfields and Madurodam Den Haag.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz