wtorek, 6 sierpnia 2013

Słodkie zakończenie

Strasznie was dziś wymęczyłam tymi swoimi bazgrołami, tak więc na słodkie zakończenie dnia coś miłego. Jutro będzie u mnie pełna chata. Zjawia się były mąż i mój ojciec, więc planuję z Danielem upiec ciastka. Mamy fajne foremki, z duchami, kotkami, z ciasteczkowymi ludkami bez kończyn i mnóstwem innych atrakcji. Szykuje się za to dzień z mąką i lukrem. A tak żeby było w temacie, cudna lukrowana karteczka od Ani (aberek) z fav tagu.
English: Tommorow i will have full house. My ex-husband will come, my dad also call me he will visit me and if he will come my mom will also arrive to pick him. So we plan to bake with Danny. We have got many interesting forms to cut cookies. So the card will be about cookies, it is a fav tag from Ania (aberek) - cute isn`t it?

1 komentarz:

  1. Wpisuję pod tym postem, bowiem nie podajesz swojego meila, a chciałam Ciebie powiadomić, że wygrałaś u mnie candy, choć nie widzę banerka na pasku bocznym o mojej rozdawajce- biorę pod uwagę przeoczernie
    Pozdrawiam i proszę o adres do wysyłki na meila

    OdpowiedzUsuń