niedziela, 29 lipca 2012

Rower w kwiatach


A to już Holandia i swap-bot, kartka pochodzi z wielostronnej wymiany 13 kartek do 13 różnych osób. Wśród wielu średnich karteczek, trafiła się taka, którą miałam w ulubionych i ono mogę Wam ją pokazać. Przysłała mi ją Jessica i w zasadzie to wszystko co mogę powiedzieć o nadawcy, bo ani nie rozmawiałyśmy, ani nie napisała nic o sobie. Obdarowała mnie za to ładnymi znaczkami i kolorowymi naklejkami, z czego jestem wyjątkowo zadowolona. Jak na razie to moja jedyna przygoda ze swap-botem i na jakiś czas z pewnością ostatnia. Wy jednak zobaczycie kilka innych jeszcze kartek, które dostałam z tej okazji.



Swoją droga, czego to ludzie nie wymyślą. Obwieszony girlandami z kwiatów rower, jak się na nim jeździ? Zapewne wiosennie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz