piątek, 24 sierpnia 2012

Ferrari World

Nowy post i nowy kraj. Tym razem Zjednoczone Emiraty Arabskie (UAE), które uzyskałam dzięki wymianie z Deassy (ludenisu_78) z Abu Dhabi. Na pocztówce jedyny na świecie „Lunapark Ferrari”, który nadawczyni poleca mi odwiedzić, gdy tylko chłopaki trochę podrosną, specjalnie nie pokazałam tej kartki Erykowi, bo już musiałabym sprzedawać nerkę. Mają tam najszybszy roller coaster o nazwie Formula Rosso, gdy pomyślę co to oznacza ciarki mnie przechodzą. Wyobrażam sobie moich synów szalejących tam jak małpy na wybiegu – takie właśnie ciepłe odczucia nachodzą mnie po naszej dzisiejszej wizycie w ogrodzie botanicznym.

English: New post and new country. This time UAE which I received from exchange with Deassy (ludenisu_78) from Abu Dhabi. On the postcard you could see one and only „Ferrari World Theme Park”. Deassy told me that I should visit it with my sons when they grow up a little, I didn't show this card to Eric because I would had to sell my kidney now. They have the fastest roller coaster called Formula Rosso, when I think what it means I've got shivers going down my spine. I can imagine my sons going crazy all over the placealmost like a monkeys in zoo- that's my warm feelings after our short trip to botanical garden in Warsaw.


Na odwrocie cudne znaczki, szczególnie podoba mi się ten przedstawiający auta z rysunkiem wykonanym przez dzieciaki.

English: On the back are wonderful stamps I like especially one showing cars painted by children.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz