wtorek, 28 sierpnia 2012

Pomysłowy króliczek

Nie powiem aby idea książeczki „The book of bunny suicides” przypadła mi jakoś szczególnie do gustu. Mówiąc szczerze dowcipy z tej półki nie są po prostu w moim stylu i jakoś nie szczególnie mnie poruszają – może ze względu na postać króliczka, która niechybnie zainteresowałaby moje dzieci. Niezapomniana była jednak mina koleżanki, która goszcząc u mnie zobaczyła tę pocztówkę – grymas po prostu bezcenny! Kartka stała się moją własnością, dzięki odrobinie refleksu w Oferuję Tag`u, a Beata (Ata_) wysłała ją do mnie 25 kwietnia. Oj naczekał się króliczek na swoją kolej...
Nie zmienia to faktu, że pocztówka wyjątkowo mi się podoba, a rysunki z książki z pewnością stałyby się moimi ulubionymi, póki jednak smyk jest mały taka literatura musi poczekać na swoją kolej. Beata zachwala ją całkiem skutecznie, bo kreatywność i odrobina uśmiechu przydadzą się każdemu.

English: I can`t really say that I like the idea of „The book of bunny suicides”. To be honest the jokes from that shelf are not exactly in my style- maybe it`s because my kids would be interested in the bunny character and not particulary happy about his crazy idea? But I must admit that face of my friend was unforgettable , when she saw the postcard. The card become my property thanks to a little bit of reflex and a lot of luck in I Offer Tag, and Beata (Ata_) sent it to me on 25th of April. Yep... the card was waiting very long time to be added on the blog. It does not change the fact that, the postcard is special for me and I like it very much. The draws in the book are one of my favourites, but until kids are too small, that kinde of literature have to waite. Beata recomend the book with such passion and effectivness that I will for sure read it someday, because a bit of smile is needed in everyday life.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz