sobota, 4 sierpnia 2012

Takich mężczyzn nie sieją


Oby Paweł tego nie zobaczył, ale nad RR25 (mężczyzna) od Marty (Spiaca) rozpływałam się nie na żarty. Nie jestem typem dziewczyny szalejącej za gwiazdami, choć jak każda oceniam ich wizualnie. Przyznam też, że podoba mi się kilku aktorów w tym prezentowany na pocztówce Johnny Depp cenię ich jednak głównie za spektakularne role, dla mnie to bowiem normalni ludzie wykonujący po prostu bardziej upubliczniony zawód. Kiedy jednak widzę tak genialne zdjęcia, no po prostu..... Trzeba się ugryźć w język ot co.
Marta napisał mi, że na pierwszym miejscu jej listy jest Tom i wcale się jej nie dziwię, bo to wyjątkowo apetyczny okaz mężczyzny. Mnie podoba się jeszcze kilku aktorów i filmy z nimi mogłabym oglądać niemal w kółko. W kolejności przypominania sobie danych osobowych (co sprawia mi trudność) Keanu Reeves, Christian Bale, Jude Law, Clive Owen. James McAvoy i oczywiście nieśmiertelny Sean Connery, a z aktorek Marion Cotillard oraz Audrey Tautou, chciałabym kiedyś zobaczyć ich wszystkich na pocztówkach w domu. 


Na odwrocie cudowne znaczki, prócz dobrze mi znanych sprzętów domowych (lampa, krzesło, zegar) dwa nowe i zarazem fenomenalne i te właśnie wam pokażę. 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz