sobota, 4 sierpnia 2012

Z grami za pan brat


Była sobie taka loteria na którą zajrzałam zupełnie przypadkiem, bo tematyka jakoś mnie nie ciekawiła. Nie wierzyłam, że kartka z gry komputerowej może być interesująca, o tym by była ładna już nie wspomnę. No ale człowiek się myli i tak właśnie było w tym przypadku. Loterię z przygodówką wymyślił i poprowadził Sebastian (Maxus), a pytanie dotyczyło gry komputerowej (w które nie gram odkąd mam drugie dziecko), więc poprawna odpowiedź z mojej strony padła niejako cudem, a raczej trajkoczącym cudem jakim jest mój obeznany z grami starszy syn. Tu coś powie, ja nie słucham, a przynajmniej się staram, okazuje się jednak że słyszę i w głowie zostaje. Tak oto trafiła do mnie kartka z Alana Wake – nowo wydanej przygodówki, w która nigdy nie zagram mimo niezwykłych pocztówek. 


Znaczek jest z malinką więc go sobie odpuściłam, w zamian logo widniejące na odwrocie.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz