piątek, 28 września 2012

Muzealna porcelana

Nie żeby pocztówka zachwycała mnie w jakiś szczególny sposób, nie darzę jednak miłością francuskiej porcelany z XVIII wieku i to powinno wyjaśniać wszystko. Sam jednak fakt, że dostałam ją jako TYC od LPD jest wyjątkowy. Wraz z kartką przybył tez do mnie unikalny magnes wykonany z cienkich plasterków drewna z małego miasteczka w Rosji o dźwięcznej nazwie Sergiev Posad, gdzie nadawczyni wraz z mężem posiadają swój letni domek. Przemiła wiadomość, propozycja wymiany przepisów kulinarnych i niesamowite znaczki, to wszystko sprawia, że wysłanie pocztówki do Ludmiły stało się dla mnie wspaniałym doświadczeniem i nagrodą, za poszukiwanie pocztówek zgodnych z preferencjami odbiorców.



Tutaj znaczki, które zajmują naprawdę olbrzymią przestrzeń. Gdy je zobaczyłam zastanawiałam się czy Ludmila zakupiła dla mnie całą serię.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz