piątek, 28 września 2012

Studencka dola



Czas ponarzekać! Długo zbierałam się z dodaniem tej pocztówki do bloga i mimo faktu, że zeskanowałam ją dość szybko po otrzymaniu. Po prostu kartka w ogóle mi się nie podoba. Nie odrobinę, nie minimalnie i nie trochę, ale WCALE. To pocztówka, nie mam, co do tego wątpliwości, dlatego zarejestrowałam ją bez zbędnej zwłoki i nawet podziękowałam, ale opisanie to zupełnie coś innego. Nadawczynią jest Nickel (littlepooh) dziewczyna z Szanghaju, o pięknym charakterze pisma i miłym usposobieniu – tak przynajmniej wnioskuję z ciepłej wiadomości.
Co przedstawia kartka? To okno starego budynku jednego z najstarszych i najsławniejszych Uniwersytetów w Szanghaju. Jeśli jeszcze kiedyś jakiś polski student zacznie narzekać na nasze akademiki, odeślijcie go do tego posta…

Distance: 7,937 km
Travel time: 11 days


Na odwrocie prócz wiadomości całkiem ciekawy znaczek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz