poniedziałek, 1 października 2012

Kwiat wśród traw

Jakoś nie mogłam znaleźć właściwego tytułu dla tego posta, bo choć Maiko z tej pocztówki jest piękna, moją uwagę przykuwa głównie zieleń w tle. Pocztówkę z Favourite RR#58 przysłała mi Shiori (Salt), jak zwykle zachwycając mnie swoją wiadomością, znaczkami i gustownymi ozdóbkami. Zgodnie z tym co pisze, pocztówki z Maiko to jedne z bardziej popularnych kartek w całym postcrossingu i sądząc po licznych profilach, które widziałam tak jest w istocie. A jeśli wziąć jeszcze pod uwagę genialne zdjęcia i dobór barw, nie ma w tym naprawdę nic zaskakującego. W końcu dla nas ludzi zachodu to czysta egzotyka!

 
Co na odwrocie? Sami zerknijcie :) Dodam tylko, że prócz znaczków znajdują się tam dwie urocze naklejki, doskonale dobrane do tematu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz