czwartek, 6 grudnia 2012

DE-1765171

To zdecydowanie nie jest mój dzień, nawet skaner postanowił się zbuntować i nie chce porządnie zeskanować pliku tylko dodaje mi jakąś białą przestrzeń. Jedyna oficjalna pocztówka jaka dotarła to Illustris. Wiem, że mnóstwo ludzi je uwielbia, a intencje nadawczyni były dobre, ale ja nie przepadam za tymi pocztówkami. Ustalmy, że wolę ilustrowane kartki na nieco innym poziomie, bo takie piękne prace wykonują moje dzieci i tylko one w moim domu mają prawo do tego typu bazgrołów. Nie jestem zła i podziękowałam Pani najpiękniej jak mogłam, bo wiem jak przykro jest kiedy zawodzi się oczekiwania odbiorcy, a przecież intencja była dobra, po prostu dziś ucieszyłabym cię bardziej z innych pocztówek z galerii nadawczyni, które mam w favach.
Distance: 731 km
Travel time: 10 days
English: Today is not my day. Even scaner don`t work as it should have. Everything I have to do on my own. Paul is still sleeping and I have less time than I thought I`ve got. This is my first postcard with Illustris. To be honest I am not a fan of they art, but I can understand that many people likes it. I am sure Saline sent me this card with best intencion so I am happy even so. I like the Christmas stamp on the back and wishes. Thank you dear.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz