wtorek, 8 stycznia 2013

Anne Taintor - mothers advice

Mój kolejny nabytek z okresu świątecznego ze znanymi nam dobrze pracami Anne Taintor, która opisałam wstępnie przy pierwszej mojej pocztówce z jej pracą. Sama nie wiem, czy ta konkretna do mnie przemawia, warto jednak posiadać choć kilka jej pocztówek w swojej kolekcji. Niektóre są zresztą naprawdę zabawne. Przesłała mi ją Jitka (surenka), dziewczyna ma naprawdę oryginalny charakter pisma, jest piękny choć wcale nie łatwy do rozczytania.
English: Next Anne Taintor this time from Czech Republic, sent by Jitka. I was writting about autor while recived my first card of Anne. They are funny in some way. Jitka has very orginal and lovely handwritting, when you add this you her christmas wishes you recive postcard like from Santa Clause (at last on the back).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz