wtorek, 8 stycznia 2013

Ilustris na urodziny

Po raz pierwszy naprawdę ucieszyłam się z kartki Ilustris (których generalnie nie lubię), co więcej ona mi się o dziwo spodobała. Cuda się zdarzają! Nie miałam, aż tak wielkiego tortu, ale był a na urodzinkach piłam w Krakowie winko. Były prezenty i było miło szczególnie, ze to urodziny potrójne. Moje 14 grudnia, Pawła 12 grudnia, a Grześka męża siostry Pawła 10 grudnia... tak więc co dwa dni mamy święto, które potem obchodzimy we troje w najbliższy weekend!
To były takie piękne życzenia od Edyty – kochana jesteś! A tu poczta zrobiła nam takiego psikusa i kasy na znaczki jednak zabraknie.
English: Wonderful Birthday card from Edyta is for now only Ilustris postcard i like. There is a cake, a wine and happiness. All we need on such day. Friendly wishes and smile that will warm me in those winter days. Thank you hun.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz