wtorek, 8 stycznia 2013

Letters from the past

Kilka słów z Saint-Petersburga, to pocztówka przesłana mi przez Marię, z superanckim (jak mój Eryk) świątecznym znaczkiem. Kartka przedstawia dawną korespondencję ze stemplami SP. Nie wiem czy pocztówka mi się spodobała, czy dodałam ją do „wish listy” z typowego dla mnie o tej porze rozpędu. Wszystko jest możliwe. W łazience chłopcy kłócą się zaciekle, Paweł pracuje na kanapie, a mnie zamykają się oczy przed kompem. Nie mogę już nawet porządnie skoncentrować myśli, zatem czas się pożegnać. Mam nadzieję, że pocztówki się podobały.
English: „Just a few words from Saint-Petersburg” is a favorite tag from Maria with an extraordinary Christmas stamp on the back. I don`t know what I think about this card I am to sleepy to think clearly so I hope you like cards I`ve showed to you and now I will go to sleep with clear conscience.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz