czwartek, 17 stycznia 2013

Zagadkowa chandra

Tak jak podobają mi się prace Rudolfa Koivu, tak ta nie za bardzo przypadła mi do gustu, głównie z uwagi na kolory. Rysunek mi się podoba, ale nieco przyciemnione kolory sprawiają, że wywołuje we mnie ponure wrażenie, a tak przecież być nie powinno. Dzieci bawiące się na łodzi i matka piorąca w balii to przecież widok codzienny na dawnej wsi i nie powinien smucić.
Pocztówkę wysłała mi Irene, wraz ze znaczkiem EUROPA 2012, obrazującym dawny plakat turystyczny.
English: Rudolf Koivu is classic illustrator for children books. He is „woriship” in his homeland Finland so Irene sent me his postcard along with an EUROPA 2012 issue stamp. I also love Koivu but this postcard makes me sad maybe because of colours...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz