piątek, 8 lutego 2013

Cudowny prezent

Trzymajcie dziś za mnie kciuki, to mi się z pewnością przyda. Oczywiście powtórkę z rozrywki w wydaniu ekstremalnym będę miała za tydzień, ale o to będę martwiła się później. Wszyscy dawno już zasnęli tylko ja siedzę z nosem w książce – skończyłam, przeczytałam wszystko powtórzyłam i jutro zrobię to jeszcze raz, a tymczasem przed snem podzielę się z wami pocztówką, jaką mój synek Danny dostał od Kingi (krufka). To unikat, z powodu z jakiego została wysłana i cudownej wiadomości. Dawno temu (z perspektywy mojego malca) z wielkim bólem serca, ale za to dobrowolnie odstąpił pewnej Pani z PC swoją pocztówkę z tym właśnie pieskiem. Szukałam podobnej, ale nie znalazłam, znalazła ją za to Kinga, która niczym wróżka w dobrej bajce sprezentowała ją Danielowi z morałem, a on codziennie tuli tę kartkę i każe sobie czytać co też ta krufka mu tam wypisała.
English: Today i have hard exam, but next week will be much more harder. Just wish me luck and maybe it will be fine. Home is quiet everyone are sleeping only I was learning till late. Thats gave me an opportunity to show you wonderful card that my younger son recived from Kinga. This is special postcard because of it`s story. Some time ago Danny agreed to gave away exactly the same psotcard to a lady from PC. I was looking for such card but could not find any and he was more and more sad about it. Mounths leater Kinga found it and sent it to Danny with a wonderful story like a good fairy. From that moment he is so happy that he hugs ths card every day and ask my to read what Kinga wrote.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz