wtorek, 21 maja 2013

Neiwan Theater

Oto jak teatr przerobiono na restaurację dla turystów. Muszę przyznać, że mam mieszane odczucia w tej kwestii. Świat oczywiście się zmienia, jednak czasami dobrze jest chronić to co świadczy o przeszłości. Przemawia być może przeze mnie pewien romantyzm, ale taka właśnie jestem. Ponad przynoszącą zyski restaurację wyżej cenię, niegdyś sławny, a dziś być może podupadający teatr.
Pamiętam z jaką pasją moja nauczycielka z podstawówki zarażała nas miłością do teatru. Chodziliśmy na balety, opery, operetki, komedie i dramaty. Dzięki temu, że pokazała nam tak szerokie spektrum czegoś co dziś w podstawie programowej nazwano nauczaniem przez sztukę, po latach sama mimo że od dawna nie byłam w teatrze, zabieram dziecko na przedstawienia. Wiem jakie to ważne, by młody człowiek poznał i zrozumiał tę wyjątkowa dziedzinę sztuki. Gdyby nie ceny biletów...
Pocztówkę z byłego już teatru w Neiwan na Tajwanie przysłała mi jill0726, której serdecznie dziękuję, za kilka ciepłych słów i wyjaśnienie.
English: This picture shows a corner of Neiwan Theater in Taiwan. It was once a famous theater but it was changed into a restaurant for turists. I wonder how does it happen because Jill didn`t mention it. I guess world is changing, sometime for good and sometime for bad.
I think I would like to see how the theater looked like insted of eating something from the future menu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz