środa, 5 czerwca 2013

Skrzynka prawdę ci powie

W ostatnim czasie nic (może za wyjątkiem buziaków od moich synów), nie sprawia mi tak wielkiej przyjemności jak pocztówki. Dlatego też uznałam, że dziś czas na dzień skrzynki pocztowej i po wielu trudach odszukałam większość pocztówek jakie mam z tej tematyki. Prezentacja rzecz jasna odbędzie się krajami, proszę zatem o odrobinę cierpliwości i wyrozumiałości.
Ta pierwsza pochodzi z Ukrainy, ale dostałam ją z Polski od daisee jako favorite tag z naszego forum. Ciekawa, stara i przez to oryginalna, ale ja zdecydowałabym się na inną, którą pokażę na samiuśkim końcu.
English: For last month or more postcards are my main reason to smile, because other problems often makes my day a sad one. Thats why today I decided I will write about mailboxes! I wish all of you a lot of postcard to make your day better and beautiful mailboxes full of it.
This one is a favorite tag from my forum friend daisee, who would not want to have such an old and style mailbox?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz