środa, 5 czerwca 2013

Żólte jest piękne

Zeszłego lata... o tak – mam spore opóźnienie, zgadza się – Ieva przesłała mi pocztówkę wprost z planety Ziemia, a dokładniej z Litwy, z miasteczka Kaunas. Dziwi mnie, że jeszcze się tam nie wybrałam, ale to w końcu nic straconego jak twierdzą moje koleżanki, mam w końcu blisko, choć „blisko” jest tu pojęciem abstrakcyjnym.
Zauważyliście skrzynkę? Mnie bardzo się ona spodobała, a właśnie tak wyglądają skrzynki pocztowe na Litwie, miło więc byłoby wrzucić do takiej pocztę. Prosta i żółta, nie przepadam za tym kolorem, a jednak w tym przypadku mnie urzekł.
English: Last summer … oh yes I have a greate delay, true, true... Ieva sent me this lovely postcard from Planet Earth, Europe, Lithuania, Kaunas town! (Oh well wers my intergalactic GPS coordinates?) On the picture you can see what kinde of mailboxes they use for mail in Lithuania. I don`t like yellow but in this case I think it looks just perfect! Hope to visit this country soon to use it!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz