piątek, 19 lipca 2013

Tureckie wycieczki

Turystyczną kartkę z Turcji przysłała mi w tym roku Marysia, ze swej kolejnej wycieczki. Alanya to miejscowość typowo wypoczynkowa, dlatego nie dizwią te pseudo folklorystyczne przebieranki. Mnie zachwycają zielone iglaki w tle, pamiętam z Chrowacji jakie miały cudowne szyszki. Pamiętam też koncerty cykad i podejrzewam, że w Turcji z uwagi na podobny klimat brzmią tak samo dobrze. Obym szybko się o tym przekonała. Dziękuję za miłą kartkę kochana <3
English: This turistic postcard from Alanya city in Turkey is a memorie from Marysia - my forum friend. I am always happy when girls sent me cards from they trips, happy because of the card and happy for them that they can see all thouse beautiful pleaces.
 

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twój blog ;) Dopiero zaczynam i mam pytania, ponieważ masz w tym doświadczenie: czy dostajesz pocztówki składane? Czy mogę taką wysłać bez obaw? Mam wysłać swoją pierwszą pocztówkę i nie wiem, czy osobie, do której to wyślę, spodoba się taka nietypowa pocztówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, co do odpowiedzi...
      Wszystko zależy. Jeżeli jest to karnet, który chcesz wysłać w kopercie, komuś może się to niepodobać, ale jeśli to składana kartka, na której przyklejasz znaczek, sądzę że taka pocztówka może być niesamowitym dodatkiem do kolekcji.

      Usuń