środa, 14 sierpnia 2013

Wróżki trzy

Niby wyszliśmy na piwo w poniedziałek, niby wypiłam tylko trzy, ale do dziś czuję się przymulona. Knajpa była ciekawa, bawiłam się świetnie, ale piwo jakieś takie niedobre, a miało być unikatowe... W związku z tą moją drobną niesprawnością nie było mi dane napisać planowanego posta, ale to i dobrze, bo w tym czasie doszła mi kolejna wróżka i właśnie od niej pozwolę sobie rozpocząć. Karteczkę z głogiem w roli głównej przysłała mi kesja w ramach "3m RR". Kartka jest jak zwykle miło wypisana i niesamowicie ozdobiona, ja ostatnio nie mam do tego głowy, za co powinnam chyba przeprosić. 
Cofnijmy się nieco wstecz, bo oto "wróżkowy" RR tematyczny, w którym również kesja przysłała mi okazały modrzew, a raczej bujającą się na jego gałęziach wróżkę. Jeszcze rok temu takie piękne drzewo rosło na działce u rodziców, ale niestety przez niebezpieczne wychylenie w stronę przewodów musieliśmy je usunąć, teraz planuję gdzie posadzić kolejny, bo po ostatnim zostały mi na pamiątkę tylko szyszki.
Ostatnia pocztówka to niesamowicie wypisana kartka niespodzianka od Kasi. Uwielbiam poczucie humoru i charakter pisma koleżanki z Lublina, a jej "zwierzęce" perypetie zawsze mnie bawią. Wspominałam już, że musimy wymyślić jakiego kota kupimy do domu? Tym razem musi być rasowy i przewidywalny (hahaha dobre sobie). Wróżka z pocztówki, opiekuje się mleczem, a że mlecze choć chwast stanowią również wymarzoną zabawkę dla dzieciaków, to kartka okazała się jak najbardziej na miejscu... Dmuchawce... latawce... wiatr...
English: It will be fast (but not furious). I`ve got another three cards with a flower fairies to my collection. The first and secound are from kesja and were sent as a part of two different RR. First is a Hawthorn Fairy, from Flower Fairies of the Autumn (1926) and secound comes from the book Flower Fairies of the Spring (1923) so let me introduce you to the Larch Fairy. Last card was a surprise from my friend Kate and it shows the Dandelion Fairy, from Flower Fairies of Spring (1923).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz