wtorek, 3 września 2013

FI-1670735

FI-1670735
Distance: 1,295 km (805 miles)
Travel time: 3 days
Zgadza się to jeszcze nie koniec, bo oto pocztówka od Hilji z moimi ulubionymi bohaterami w roli głównej. No może nie ulubionymi, ale drugimi w kolejce zaraz po mamie Mu i Panu Wronie - go których to miłością zaraził mnie nie kto inny jak mój własny synek. Dziś gdy w końcu poustawiałam na półkach większość książeczek Daniela i stwierdziłam, że zmieszczą nam się kolejne (Paweł został bohaterem w naszym domu - zrobił regał), z radością mogę przystąpić do zaplanowania kolejnych zakupów. Odwleką się nieco w czasie, ale plan musi być. Z serii o Mamie Mu zostało nam do zanabycia już niewiele, bo jedynie trzy książeczki, ale Pettson i Findus... tu pole do popisu jest ogromne. Mamy bowiem jedynie "Polowanie na lisa". Zaciekawiła mnie zatem ilustracja z pocztówki, gdzie Findus jest jeszcze maluszkiem. Tę książkę zakupię jako następną, a jutro udam się na podbój księgarni dla dzieci!
English: Another "Pettson and Findus" from Finland. I must admin most of my wanted cards comes from this country, so does it mean that others don`t read my profile ? Hard to say, but sometimes I think so.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz