wtorek, 3 września 2013

FI-1721454

FI-1721454
Distance: 870 km (541 miles)
Travel time: 8 days
No dobrze, nie mam pojęcia co to za bajka, ale niezmiennie kojarzy mi się z moją pierwszą książeczką "Na jagody"  z ilustracjami Zofii Fijałkowskiej. Małe ludki, zwierzaczki i magiczny świat. Eh wspomnienia... Teraz ze wzrokiem maniaka szukam tych książeczek na allegro, znów nic nie kupię, ale popatrzę i zamknę komputer. Kiepski ze mnie ostatnio klient, konsumpcja mi spada. Piję tylko więcej wody niż zazwyczaj i to by było na tyle. 
Paweł zabrał psa na spacer przebąkując coś o pracy w Amsterdamie - kiedy spytałam jak często będzie mi słał pocztówki (wypisane i pakiety), spojrzał tylko na mnie z uśmiechem i odrzekł, że mogę też liczyć na magnes. Ciekawe, czy to faktyczne plany, czy złośliwość faceta na głodzie nikotynowym. Wróci spokojniejszy, wziął psa na spacer i jak znam jego silną wolę, znajdzie w okolicy sklep nocy... 
English: This adorable postcard  was sent by Laura as an official PC card. I like the image but I don`t know this story at all. When I look at the imagine I see my choldhood - I need to find this book and its title.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz