wtorek, 3 września 2013

Scandinavian vs World tag

Raz jedyny udało mi się trafić w taga i trzeba przyznać, że miałam szczęście, bo zatagowała mnie Annette, która nie tylko przeczytała mój profil, wybrała piękną kartkę, al i opisała ją pieczołowicie! Dzięki temu nie powołam się już w tym przypadku na " Na jagody" Konopnickiej (choć byłabym blisko). To bowiem ilustracja z książeczki :Puttes Adventures in Blueberry Forest" napisana przez Elsę Beshow. Koniecznie muszę zapoznać się z ta tradycyjną od lat pozycją, którą Annette czytali rodzice i którą ona czytała swoim dzieciom. 
English: Only one time I manage to participate in this tag, but I was lucky. Annette choose for me card from my favourites and wrote suc ha wonderfull messages. Thanks to her I know that this is illustration from Elsa Beshow book "Puttes Adventure in Blueberry Forest". I hope to buy this book someday.

1 komentarz: