czwartek, 28 listopada 2013

Stoicka Tajlandia

Miałam się położyć, bo oczy same mi się zamykają. Paweł zrobił mi nawet herbatę na lepszy sen. Tyle, że nie mogę spać, od kilku dni ciągle jeżdżę z nim po szpitalach i przychodniach, oboje nas zalewa już krew na samą myśl o polskiej służbie zdrowia. Najgorsze jest to, że nie mijają mu te zawroty głowy. Nie może zatem prowadzić auta, nosić dziecka, chodzić po sklepach. Nawet pozmywanie kilku talerzy kończy się poważną traumą i wściekłością, nie może też pracować, bo komputer nie działa na niego zbyt dobrze. Lekarz postraszył nas, że słuch straci w jednym uchu i co? No bomba, do szpitala nas nie przyjęli w końcu to tylko jedno ucho, a nie obie ręce... Powalające... Egzamin zbliża się za to nieubłaganie, jutro muszę po prostu usiąść i się pouczyć, nie ma siły powiedziałam Pawłowi, że po prostu leży i umiera póki nie przeczytam 70 stron i się ich nie wykuję, bo jak obleję ten rok to nie wiem co my zrobimy... Dzieci też już dały mi popalić, choć może nie powinnam się dziwić.
Pocztówki? Leżą, kurzą się. Zerkam tylko na nie tęsknie i z lekkim rozrzewnieniem, bo moja skrzynka pozostaje pusta, a panie na poczcie raczej już o mnie zapomniały. Zabawne, bo wypisałam kilka kartek, które powinnam wysłać Kroke i w ramach RR, ale co z tego skoro nie mam jak iść czy pojechać na pocztę? Widziałam nawet skrzynkę przy szpitalu na Banacha, tylko nieco się jej boję, bo te kartki tam giną jakby to był jakiś potwór, jednak u pań w okienku dochodzą pewniej. 
Tymczasem ostatnia pocztówka jaką otrzymałam to niespodzianka od Beata, z jej wycieczki do Tajlandii. To musiał być cudowny urlop lecz ja zazdroszczę głównie tej wspomnianej stoickości, mam bowiem wrażenie, że w moim życiu mocno jej brakuje. 
English: I wonder is there is even a little chance to recive average postcard from Beata, because she alwais find for me something more than amazing. This time it is a card from her journey to Thailand - country of monks, beautiful views and order that I so deeply need in my life at the moment.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz