wtorek, 11 lutego 2014

Nowa rzeczywistość

Zdaje mi się, że minęły całe wieki odkąd zajrzałam tu po raz ostatni. W tym czasie wiele się zmieniło. Mały się rozchorował, byliśmy w szpitalu, potem znów w domu i szpitalu i to stało się moją rzeczywistością. Tymczasem na studiach jakoś przeszły egzaminy, dom zarósł brudem, a ja zupełnie wybiłam się z rytmu pracy. Przed dłuższy czas nie dostawałam tez kartek, bo skoro nie wysyłałam to co miałam dostać? Oczywiście były osoby, które mimo to pisały do mnie, umilając mi i małemu czas swoimi wiadomościami i im szczególnie dziękuję! Zamiast więc sięgać po od dawna leżące u mnie pocztówki, pochwalę się kartką od Moniki, która pisała do mnie ze swych podróży w tym trudnym dla nas okresie. 
Oto zachwycająca Norwegia, którą od dawna pragnę odwiedzić. To co nie udało się mi, stało się udziałem moich teściów i jak widać koleżanki z forum, a dzięki niej ze szpitalnej sali przenieśliśmy się do krainy fiordów. 
English: It seems like it has passed a whole centery from the time I was here last time. We were in hospital with Danny and we still visit this pleace from time to time. I had no time for postcards, but now I will try to come back. In this time I was not sending anything and my mailbox was almost empty, but not totaly empty. Some of my friends didn`t forgot about me so I would like to show you some of cards from them. This one is from Monika, who was visiting Norway. So lovely.

1 komentarz:

  1. Norwegia rzeczywiście jest piękna! też chciałabym kiedyś ten kraj odwiedzić. Trzymam kciuki żeby mały był zdrowy i wszystko się układało :)

    OdpowiedzUsuń