środa, 28 maja 2014

Słoneczna Norwegia

No dobra wnerwiłam się i wyciągnęłam kilka panoramicznych kartek większych rozmiarów, bo jeśli nadal będą mi tak zalegać na parapecie to po prostu w końcu pójdą na zmarnowanie, a szkoda by było, bo są po prostu piękne. Zacznijmy może od pierwszej, a mianowicie fantastycznej Norwegii, którą przesłała mi Ania (wraz z naszym małym przyjacielem Ryśkiem). Widok jest wspaniały, dwa lata temu moi teściowie odwiedzili to miejsce, zamiast jednak skakać po kamulcach przepłynęli się w dole promem (marudząc na zawrotną cenę). Mnie na taką wycieczkę nie stać, więc nie rozumiem ich żali... Przyznam się jednak, że w życiu nie wskoczyłabym na taki kamień... ani nawet nie podeszłą do krawędzi, mam za duży lęk wysokości. Niemniej widok na Kjeragbloten – Lysefjorden jest obłędny.

1 komentarz:

  1. Och taaaak, norweskie widoki w ogóle zapierają dech ;) http://www.mojanorwegia.pl/rozrywka/lofoty__kwintesencja_norwegii.html

    OdpowiedzUsuń