wtorek, 10 czerwca 2014

Koala Bear

Po nieplanowanej przerwie i wycieczce do rodziców w końcu ponownie jestem w domu. W ferworze walki z bałaganem odnalazłam kilka ciekawych kartek z mojej dawno już zapomnianej wymiany. Kilka sekund i ze skanera pocztówki przenoszą się do „magicznego pudełka”, a stąd mogę już spokojnie podzielić się z wami moim szczęściem. Misie Koala to w końcu tak urocze istoty, że nawet ja w wiecznym niedoczasie, chętnie się chwilę nad nimi zatrzymam.
Koala to torbacze, na stałe związane z drzewami, z których schodzą jedynie po to by przenieść się na kolejne. Żyją samotnie lub w niewielkich stadach z jednym samcem. Ci roślinożercy o wełnistym futrze i dużym czarnym nosie, zamieszkują wschodnią Australię i są ulubieńcami dzieci. Mnie jednak nigdy nie udało się znaleźć odpowiadającej mi wyglądem maskotki z ich podobizną, dlatego stwierdziłam ostatnio, że pokuszę się o filcową podobiznę o taką: 

1 komentarz:

  1. Misie Koala są świetne :)
    Super pocztówki !
    Zachęcam do udziału w konkursie!
    http://openwindowontheworld.blogspot.com/2015/03/wygraj-pocztowki.html

    OdpowiedzUsuń