wtorek, 5 czerwca 2012

Italy #1

Przed wami offer tag z oficjalnego forum, a jakże by inaczej. Stwierdzam z całą pewnością, że jestem uzależniona. W wakacje muszę zrobić sobie odwyk od komputera i pocztówek, bo inaczej nie tylko zbankrutuję, ale i doprowadzę do szaleństwa mojego partnera, ale wróćmy do tematu. Kartkę wysłała mi 07 maja Anna (Neelixa), a przedstawia ona kolejne cudo z kolekcji Cicely Mary Baker. Tym razem jest to kwiatowa wróżka - fuksji.  Fata Fucsia jak czytam na odwrocie.
 Ha! Podczas gdy kartka wczytywała się na stronę, ja przekopałam 6 pudeł by w końcu wyciągnąć to czego tak uparcie szukałam. Moją prywatną książkę wydaną w języku angielskim w 2000 roku - nie jest to może rarytas bo oryginał wydano w 1923, ale dla mnie książeczka ma wielką wartość, a oto i wierszyk.

"The Song of the Fuchsia Fairy"

Fuchsia is a dancer
Dancing on her toes,
Clad in red and purple,
By a cottage wall;
Sometimes in a greenhouse,
In frilly white and rose,
Dressed in her best for the fairies` evning ball!

Fuksja jest także ulubionym kwiatem Anny, mieszkającej nieopodal Rzymu wraz ze swymi 4 kotami i psiakiem.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz