czwartek, 24 maja 2012

Finland #2

Zauważyłam ostatnio, że im mam gorszy dzień tym większą mam ochotę pisać. Tak jest właśnie dzisiaj, a dzień mam naprawdę zły. Przed podróżą zawsze coś się nawarstwi i tak oto dziś mnie dopadło. Ze względów estetyczno-tematycznych daruję Wam jednak mój kiepski dzionek i przejdę od razu do czegoś miłego, a mianowicie do skrzynki na listy. Wbrew zapowiedziom mojej rodzicielki, że w skrzynce nic nie ma udałam się na spacer do bramy i zamiast pustki ujrzałam cudem zmaterializowaną korespondencję. Wśród czterech otrzymanych dziś kartek pojawiła się i ta:
 Travelling time: 10 days
Sent: 16 May 2012

 Ilustracja Rudolfa Koivu genialnego fińskiego ilustratora i malarza, znanego z tych oto ilustracji do dziecięcych bajek i choć artysta zmarł w roku 1946 wciąż znany jest wśród miłośników tematu nie tylko w kraju rodzimym, ale i poza granicami kraju. Pocztówkę, z tą magiczną pracą przysłała mi Suvi (nadiam_nori) jako private swap, w zamian za pocztówkę z jej ulubionymi owczarkami collie.
Na odwrocie zachwycają naklejki ze zwierzakami dla moich synów oraz jak zwykle w Finlandii przecudowny znaczek (mam do nich tylko jedno "ale"- jako filatelistka nie lubię naklejek, a Finowie zdaje się przeszli na nie całkowicie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz