czwartek, 24 maja 2012

USA #1

Tę prawdziwie magiczną kartkę przysłała mi oczywiście Marta (Spiaca), jako forumowy fav tag. Oto tulipanowa wróżka (the tulip fairy), obrazek z cudownych wierszyków "Flower Fairies of the Garden" Cicely Mary Barker. Mam tę książeczkę w domu i zawsze czytałam ją starszemu synowi gdy był jeszcze małym szkrabem. Zarówno wierszyki, jak i obrazki są cudowne i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zgromadzić całą serię.
Kartka wyruszyła w świat 09 maja 2012 roku, a Marta opisuje jaki udany miała dzień. Życzę jej powodzenia w czerwcu, kiedy to szef wyjedzie :D.
Na odwrocie jak zwykle znaczki. Wiele znaczków!
 P.S.

Jako, że odnalazłam książeczkę, czas dodać wierszyk i małą ciekawostkę z jej stronic.  Otóż tulipany przypłynęły do Holandii z Perskich ogrodów...

"The Song of the Tulip Fairy"

Our stalks are very straight and tall,
Our colours clear and bright;
Too many-hued to name them all -
Red, yellow, pink, or white.

And some are splashed, and some, maybe,
As dark as any plum.
From tulip-fields across the sea
To England did we come.

We were a peaceful country`s pride,
And Holland is its name.
Now in your gardens we abide -
And aren`t you glad we came?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz