wtorek, 29 maja 2012

Japan #1

Ani to moja pierwsza, ani ostatnia kartka z kraju kwitnącej wiśni. Tak jednak wyszło, że wpadła mi w ręce, akurat gdy czuwam by Danny nie uciekł babci z pokoju. Mały z reguły usypia ją pierwszy i zwiewa, a więc siedzę, a że nie zdążyłam zabrać z sypialni podręcznika modzę jeszcze na blogu. 
Shiori Haga (Salt) w ramach oficjalnego forum przysłała mi kartkę z show the card you offer tag, oczarowując mnie nią zupełnie! Kultura Japonii choć dobrze mi znana, jest jednocześnie tak odległa, że za każdym razem stykając się z nią zakochuję się na nowo, a gdy dodatkowo dodać do tego cudowne usposobienie Salt oraz jej staranie by zadowolić również moich synów, uzyskujemy wyjątkową mieszankę.
Na widokówce młoda Maiko oczarowuje nas tajemniczym uśmiechem. Mnie osobiście najbardziej zachwyca kolorystyka, ale w życiu tych kobiet podziwiam ich odwagę, wytrwałość i zdolności, których uczą się przecież z takim trudem. W końcu bycie geishą, tylko nam europejczykom kojarzy się z bajką. Zapewne zmieniły się czasy, ale wysiłek jaki dziewczyny włożyć muszą w naukę jest wciąż tak samo wielki. 
Na odwrocie wyjątkowa twórczość, wymazałam większość tekstu, ale Haga przysłała mi coś godnego pokazania.
 Nie... nie o naklejki mi chodzi, ale o wyjątkową mapę jaką dla mnie stworzyła. Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz