wtorek, 29 maja 2012

Jabłko w nowej odsłonie

Nadganiam w tempie, więc dzisiaj dwa posty. To moja ostatnia chwila wytchnienia przed nauką, zatem oba muszę dać niemal jednocześnie. Tę wspaniałą kartkę otrzymałam od Marysi (Świeczek), w odpowiedzi na forumowy fav tag. W sumie sama długo nie rozumiałam fenomenu kartem MoC, bo stojąc w sklepie nie wydawały mi się niczym specjalnym. Niektóre jednak sprawiają, że na mojej twarzy pojawia sie uśmiech i tak jest właśnie w tym wypadku. Jabłko jakie jest, każdy widzi. 
 Kartka doszła błyskawicznie, bo wysłana 14 maja szła tylko kilka dni. Na odwrocie znaczek z malinami, a więc pysznie. Skoro jednak już go pokazywałam, dziś nie będę skanowała go ponownie. Dziękuję Świeczku za ten drobny prezent z "kapryśnego Poznania", oby miasto przestało marudzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz