czwartek, 31 maja 2012

Turkey #1


Ostatnia kartka na dzisiaj. Zdaje się, że wstawiłam wszystkie jak dotąd zeskanowane owoce i słodycze. W pudełku mam ich jeszcze trochę i muszę uzupełnić braki, czuję bowiem, że w przeciwnym razie zaczną się powtórki. Tę konkretną dostałam z Turcji, jako moją pierwszą pocztówkę z tego kraju. Przedstawia obraz, który namalował (jak się zdaje) Seker Ahmet Pasa, a jego tytuł brzmi „Still Life”. Wykonano go techniką olej na płótnie, a obecnie wystawiany jest w Narodowym Muzeum w Istambule. Juen (IvenGuzel), która przesłała mi ta kartkę z forumowego fruit tag`u to 17-nasto latka z Ankary, zachwalająca swój kraj i jego kuchnię w uroczy sposób. Poznałam nawet jej zaskakującą wagę 44 kg. Boże kiedy to ja tyle ważyłam... Obraz nie podoba mi się za grosz, ale kartka cieszy, bo nadawczyni miła i przyjazna w ciepły sposób opisała swoje życie. Pocztówka o dziwo nie szła też długo, powiedziałabym wręcz, że dotarła błyskawicznie, więc dziewczyna ma chyba chody na Tureckiej poczcie. W 7 dni bez priorytetu to jakiś rekord.
Nie mam bladego pojęcia co przedstawia znaczek, ale prezentuję go w ramach ciekawostki. Oczywiście mogłabym poszukać w google, ale to chyba każdy może uczynić samodzielnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz