czwartek, 26 lipca 2012

Polska w błękitach


Kartkolotek to chyba moja ulubiona forumowa zabawa, zawsze trafi się coś fantastycznego, ale ile jest frajdy w wygrywaniu! Jakoś na początku czerwca udało mi się trafić „szósteczkę” i oto Ula przysłała mi kartkę do mojej kolekcji Jankowych pocztówek.
Na zdjęciu widok z Małołączniaka na Tatry - wznoszącej się na 2096 m.n.p.m. Góry w Tatrach Zachodnich w masywie Czerwonych Wierchów. Na Czerwone Wierchy wspinałam się tylko jeden jedyny raz, na wiosnę i miałam niebywałą przyjemność spotkania z lawiną. Pamiętajcie by nigdy nie dać się namówić TŻ na wiosenne wycieczki w Wysokie Tatry, to grozi kalectwem.. TŻ oczywiście, kiedy po „cudownej” przygodzie wpadniecie w furię. Widoki rzecz jasna były wspaniałe, ale akurat wtedy aparat był ostatnim o czym rozmyślałam...



Zgodnie z obietnicą Ula uszczęśliwiła mnie niebywałym znaczkiem z fot. Michała Batorego, za co pozostanę jej dozgonnie wdzięczna, ale z uwagi na posiadane prze zemnie potomstwo jeszcze nie odnotuję w testamencie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz