środa, 25 lipca 2012

"Spadła gruszka do fartuszka - a za gruszką dwa jabłuszka"

W zasadzie jabłek spadło więcej, co sami zaraz zobaczycie. Czerwone, żółte, zielone, małe i duże, a wszystkie niezwykle apetyczne, jak zawsze na kartkach NI. Tę dzisiejszą wyciągnęłam ze skrzynki wczoraj i od razu wywołała uśmiech. Z Holandii przysłała mi ją Sanne (Blue79) w ramach jednorazowej wymiany, w zamian poleciały do niej Gdańskie drzwi.

  

Będziecie musieli póki co uwierzyć mi na słowo, ale na odwrocie znajdują się cudowne znaczki, w tym jeden trójkątny, a sama Sanne opowiada mi o swoim wolnym dniu. Ja przede wszystkim zazdroszczę jej samozaparcia do biegania!
Kolejny duble, szczególnie mnie nie zmartwił :) To oficjalna pocztówka z Francji, od mieszkającego tam Brytyjczyka – Chrisa. Na odwrocie piękne znaczki i ciepła wiadomość.

Distance: 1,451 km
Travel time: 2 days

Thank you Chris amd Sine.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz