środa, 30 maja 2012

Mniam!

Sezon na truskawki już się zaczął, a ja po prostu kocham te owoce, może Ani (anidah), wyczuła tę moją sympatię, bo 04 maja wysłała do mnie z Finlandii kartkę z truskawkami w roli głównej, a żeby dodatkowo zrobić mi "smaka" opisała jak co roku w lipcu udaje się na truskawkową farmę zbierać i oczywiście zjadać owoce! W tym roku chyba pokuszę się o truskawkobranie! W Polsce są przynajmniej trzy takie imprezy, któraś musi być "po drodze". Kartka oczywiście w ramach forumowego fruits tag`u.
 Po drugiej stronie, prócz smakowitej opowieści, znaczek z tym samym ptaszyskiem grającym w hokeja, co ostatnio. Żeby było zabawniej, obie kartki wyjęłam ze skrzynki razem i obie wydało to samo fińskie wydawnictwo. Czuję, że przed snem nie obejdzie się bez koktajlu truskawkowego - MNIAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz