środa, 30 maja 2012

Summer Wine

"Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things"

Osobiście uwielbiam tę piosenkę, czy to w oryginale, czy w nowszej wersji, lubię też wino, choć od słodkiego zdecydowanie wolę wytrawne. Miałam jednak nie rozpisywać się o winie, a o kartce - a jakże, z winem ma ona wiele wspólnego!
Laura (nekorin) wysłała mi ją z Finlandii już jakiś czas temu (07 maja 2012), ale wstawiam ją dopiero dziś. Zdaje się, że była to moja pierwsza kartka z fruit tag - na oficjalnym forum postcrossingu.   Zaczęłam od cytatu, jako że i autorka uraczyła mnie tłumaczeniem tekstu z pocztówki, choć tłumaczenie owo jest chyba nazbyt dosłowne.
"Make your life a party, which best party is always on ahead"
 Na odwrocie znaczek z "angry birds", jak zdaje się określa się te ptaszyska, plus odrobina pisma nadawczyni, która wiecznie raczy mnie koślawymi drukowanymi literami, co doceniam.  Wydaje mi się, że pisma nie-drukowanego nie dałabym rady odczytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz