sobota, 23 czerwca 2012

China #1


Przejrzałam swój stosik zeskanowanych kartek i postanowiłam, że dziś jeszcze tak ze cztery wpisy. Każdy z innego kraju i to takiego, którego jeszcze nie wpisałam do etykiet. Nie są to jednak jakieś rarytasy. Nie liczcie na to. Pierwsze wypadły Chiny. Żeby nie było, że nie dostaję pocztówek z tego kraju. Mam ich mnóstwo, sama nie wiem czemu jeszcze, żadnej nie wstawiłam. Ta konkretna to element długoterminowego swapa, w zasadzie pierwsza z serii wielu kartek od Goir. Chiny opuściła 07 maja i ukazuje Górę Baiyun (Baiyun Mountain) w pobliżu miejsca zamieszkania nadawcy. Problem jest taki, że z adresu nie jestem w stanie ustalić miasta (wstyd), a krzaczki na stemplu mi w tym nijak nie pomagają. Wiem za to, że prowincja to Guangdond :).


Żeby nie było nudno po angielsku coś innego... 

ENGLISH: Baiyun Mountain is known locally as White Clouds Mountain and this is nearest mountain resort that makes it a pleasant half-day trip away from the city. It is located about six kilometers from the city in which Goir is living. 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz