czwartek, 28 czerwca 2012

DE-1353014


Wygląda na to, że jakimś cudem zdążę napisać przed wyjazdem. Tak przynajmniej mi się wydaje, bo mimo rozdzwonionego budzika Paweł jeszcze nie wstał. Kartkę wzięłam po prostu z góry kupki i okazała się oficjalnym nabytkiem przysłanym mi przez Barbel (brataj) z okolic Stuttgart`u w Niemczech. Typowy Niemiecki multiview. Mamy zdecydowanie odmienną mentalność, bo mi to „cudo” jakoś nie przypadło do gustu. Każde z tych zdjęć oddzielnie byłoby nawet ciekawe, ale w połączeniu z tym zielonym rozmazanym czymś pomiędzy i czerwonym napisem brrrr. Ich chyba nikt nie uczył o zestawieniach kolorystycznych w podstawówce.
Nadawczyni miła i podziękowałam chętnie, to jednak nie zmienia mojej opinii w temacie jakości artystycznej pocztówki.



       Distance: 969 km
       Travel time: 11 days 
Na odwrocie okazały znaczek z co ciekawe Rumunią ? Niestety mój niemiecki jest za słaby by rozszyfrować podpis pod wyglądającą na katedrę budowlą, która równie dobrze może być twierdzą warowną XD
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz