piątek, 8 czerwca 2012

Israel #1

Ostatnie dni na zmianę zajmuje mi nauka i narzekanie, że się uczyć nie mogę. Nie wiem tylko czy wina leży po mojej czy innych stronie. Dlatego właśnie miłą odmianą była ta oficjalna kartka, którą dostałam z Izraela 05 czerwca. Przesłała mi ją niesamowicie miła osóbka, moja imienniczka Natalia (Nataly1702), której dwuletnia córeczka nosi urocze imię Odelia, a na pocztówce opisana książeczka dziecięca jaką mała lubi oraz kilka słów po hebrajsku :)
 IL-18473
Distance: 2,523 km
Travel time: 21 days
 
 Na odwrocie boskie znaczki, data napisania (20/05/2012 oraz temperatura tegoż dnia +35C do tego słońce - i jak tu nie chcieć do Jerozolimy). 
Te urocze kolorowe obrazki to ilustracje z popularnej w Izraelu książeczki dziecięcej "Hamar is walking on the walls". Oczywiście Hamar chodzi po ścianach we śnie...Mnie zachwyca hebrajskie pismo, zastanawiam się ile czasu zajęło by mi przyswojenie sobie tych drobnych krzaczków jako posiadającego określone znaczenie usystematyzowanego zbioru liter.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz