sobota, 23 czerwca 2012

Rozbicia ciąg dalszy - Cracow's Historic Centre

Chcąc nie chcąc muszę rozbić część postów z kwietnia na kilka, ale.., za to z dwóch zrobię tu jeden. 
Otóż Kraków znajdzie się w jednym miejscu i chyba nie będzie tak najgorzej ? 


Krakowska kartka dotarła do Nas jakoś po 10/04 jak się okazało była ostatnią z zapasów Pawła (Bozia). Ba poczułam się winna, że go jej pozbawiam. Zdjęcia są piękne... Oto ulica Jagiellońska - jak się domyślacie ulica uniwersytecka - mierzy 440 m., a znajduje się na niej między innymi Teatr Stary i Collegium Maius Uniwersytetu Jagiellońskiego.


Kolejna odsłona, którą obdarzyła mnie  Magda (madzia050) wysyłając mi tę kartkę z Krakowa 08 marca tego roku. Próbując rozszyfrować zagadkową notatkę, spędziłam niemałą chwilę pochylona nad pismem koleżanki. W  sumie gdy popatrzeć na styl z pewnej odległości charakter pisma jest ładny, ja mam jednak pewne problemy  z rozczytaniem (po kilku jeśli nie kilkunastu kolejnych kartkach, z których każdą uwielbiam stwierdzam, że już nie sprawia mi ono kłopotu) No i zapomniałabym! To ulica Poselska...


 Na odwrocie zabawny znaczek, który niezwykle mi się podoba, w klaserze nie robi takiego wrażenia jak na kartce.

 

 Kolejną krakowską kartkę dostałam od Ewy (decollage) już pod koniec marca. Muszę się przyznać, że uwielbiam dostawać od niej kartki. Zawsze są takie ciepłe i serdeczne, aż świat nabiera więcej barw. Oto przed Wami kościół Mariacki we mgle. Prawda, że wspaniały? Nawet Mickiewicz zdaje się być pod wrażeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz