piątek, 27 lipca 2012

Przerwany hejnał


W takich dniach jak ten cieszę się, że mam akie zaległości. Mogę nie myśleć, a raczej uciec myślami w zupełnie inne rejony jak na przykład Wieża Mariacka. Pocztówkę, która zaraz zobaczycie nadesłała Magda (szeloba) w ramach RR grupy 25 „mężczyzna”. Czuję się zaszczycona, jako że choć Madzia jest na forum od roku, czyli dłużej niż ja, to jej pierwszy RR. Pierwszy, ale bardzo udany. Tematyka się zgadza, a ja dostałam kartkę wprost z ulubionych. Za co Madzia dostaje ode mnie piękne serduszko ♥.
Tak jak ona bywam często w Krakowie, ale na Wieżę Mariacką nie wchodzę, znam natomiast kilku hejnalistów i fakt faktem są starsi, ale zdarzają się rodzynki. 


Kolejna kartka Janka do mojej powoli rosnącej kolekcji, Dziękuję serdecznie.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz